julkappsönskning!



Det enda stora jag önskar mig i år är att få pierca naveln, dock kommer jag aldrig få detta eftersom att min mor vägrar tillåta det...



önskar mig även en säsongs box utav house! älskar serien, men är så fruktansvärt dålig på att följa den på tv.
(den går mellan nio och tio på tisdagar!)



sedan självklart en massa pengar! har redan börjat kika lite på nyårsklänningar, så en fyra fem hundra går väl dit hehehe... ;)



önskar mig även alla utkomna säsonger utav vampire diaries, hoho! helt underbar serie! hon är så fruktansvärt fin & han till vänster är sjukt snygg men han till höger kan dö, varför vet jag inte... tkr inte om honom...hehehe!
helt underbar serie iaf!


Kommentarer
Postat av: Sana- 18 och gravid

Därför ska man vara 18 så man kan göra precis vad man vill. hoppas du får ta hål i naveln riktigt snygg. har gjort de typ 4 gånger får bli 5 nästa år :)

2011-12-10 @ 17:14:11
URL: http://lovemychild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0