shoooooppppa!



örhänge, med kedja, 30;-



jeansshorts! helt underbara! min fantastisk fina muffinsmage fick ni med på köpet!
byxorna kostade 50:- på cubus! & kommer bli perfekta att gå på stranden nere i thailand!



linne, ginatricot, 64,50;- (halva priset!) älskar tyget, lite svalkande!
jeansen, högmidja, som jag älskar! cubus köpte jag dem, 399:- helt underbara, dock inte på rea ;\



leggins! eftersom att de är ett gigantiskt hål i mina, så de ligger i soptunnan nu!
dessa kostade endast 49:50 på ginatricot! perfect!



foundation! eftersom att min snart är slut! den var slut på kicks!!!!
men fann den på cubus för 149:- :)

nu ska jag snyta mig & sedan läsa tills älsklingen hör av sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0