Utbildning!


Jag går ju då Vård och omsorgs pogrammet med inriktigt på teckenspråk!
Jag tycker det är super bra linje, dock är schemat inte det roligaste, halv nio till halv fem torsdag & fredag (y' men alla kurser och alla klasskompisar jag fått är hur goa som helst!
Går på den "lilla" birger skolan. Där endast vård och omsorg, barn och fritid, sär och alla som läser tecken har sina kurser här!
Det är fruktansvärt mysigt. För man hinner lära känna alla så fruktansvärt fort! eftersom alla som läser teckenspråk får vara på läger, så både ettor, tvåor och treor på lära känna varandra. Det är fruktansvärt mysigt, dock blev våran övernattning inställd... :( men fick en heldag på "hörnet" med alla teckenspråkare, fruktansvärt mysigt! :)
Måste även nämna att det är riksintag på denna linjen med teckenspråk, därför möter man nya dialekter varje dag! fruktansvärt roligt!

Mitt namn på teckenspråk :) filmer osv hoppas jag att de snart kommer upp, måste dock checka med resten som är med på filmerna :)!





Kommentarer
Postat av: Michaela

sv: Hahaha, vi är grymma fan 8D!

2011-12-14 @ 21:33:02
URL: http://bymichaelao.blogg.se/
Postat av: Michaela

sv: Neh tror inte vi har så mkt i vargön heller. Utan bilderna är tagna här i Floby ;)

2011-12-18 @ 15:10:30
URL: http://bymichaelao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0