Grattis pappa på födelsedagen!



outfit för några dagar sedan! men kameran har legat på skrivbordet och jag har bara inte hunnit lägga in bilderna och redigera förräns idag !(a)
veckan har varit kaostisk! har gjort ingenting men samtidigt inte hunnit det jag egentligen skulle hunnit!
måndags: skola och träffade min käre pojkvän :)
igår: åkte till skolan 8 gick till klockan tre och sedan hade barnen halv fem, hann självklart inte åka hem emellan! var hemma vid en halv åtta! har aldrig vart så trött i hela mitt liv!
hade även 8 månader igår med min älskade pojke (L) så sov där inatt och vaknade 7.43 när bussen går 7.58 då får man lite panik och börjar springa omkring och mosa folk (a) hehehehe ...
menmen, det gick ändå rätt bra imorse!
Idag då: vaknade som sagt försent! men dagen har gått något fruktansvärt fort! teckenspråket bara flög fram, och svenskan med! På idrotten körde vår käre idrottslärare skiten ur oss så frågan är om ja kommer kunna röra mig imorgon!
usch! men gott ändå :D! sedan vart de ju psykiatri, och vi fick gå när vi var klara så det gick fort haha!
mamma hämta mig, blev överby en snabbis, blev fruktansvärt depprimerad när jag upptäckte att jag gått upp TVÅ storlekar sen ja blev tsm med Tim, (skyller inte alls på honom..) xd
blev donken med mor och bror, och sedan hämta barnens mapp och iväg till onsjöskolan för att träna barn!
När jag kom hem väntade Tim i köket, så då blev de tårta och gott eftersom att pappa fyller år idag!
Grattis till honom!
Efter fikat åkte jag med hem till Tim och kom hem runt en tjugo över tio!
toppen, nej inte alls fullspäckat!

men mååååste verkligen sova nu!
goo'natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0