seg uppdatering, hoppas ni har överlevt!


veckan har varit underbar! Sovit hos älskling hela veckan så känns hemskt nu att sova själv i en pytteliten säng inatt!
tim blev 20 idag, så vi firade honom förut :) med hans familj. :) det var väldigt trevligt!
utav mig fick han ett presentkort, - jag är så fruktansvärt kreativ när det gäller presenter till killar! aja, skitsam! :)
men blir överby nåndag då så han får ut å handla ;)
överby blev det ju i onsdags med madde, kusinvitamin :)! hittade inte mycket, (pressentkort till tim) men även en kjol och nagelstickers som är fruktansvärt snyggt!



nu ska jag försöka göra ett snyggt farsdags kort haha! önska mig lycka till!
godnatt allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0