vuxenpoäng!

känner att det är lite pensionär varning på mig, sitter och letar stickmönster på internet!
haha, tycker det är jätteroligt att sticka och stickade väldigt mycket i sjuan, åttan å nian, men nu har de blivit tomt, & det är väl ett perfekt handarbete när man inte har nått att göra?
känner att det är dags att tvinga mamma att plocka fram sina stickor (hon stickade till mig när jag var liten) och sedan köpa garn så blir det att sätta igång!
är redan inne på att göra strumpor men tror jag får börja med nått enklare som en mössa eller en halsduk först!
usch, pensionärs varning på mig haha!





lite smått sur idag med, ont i halsen som jag vet inte vad! var ju ingen skola för mig igår pga samma orsak, så fick inte åka å träna idag så det är surt! men imorgon blir det barnen iaf! & hoppas att jag kan träna om en vecka igen! måste ju komma igång igen, thailand i april!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0