min mage :(

en alldeles finfin helg har det vart! bara legat och jäst i sängen tillsammans med min sjuka älskling! men gott har de vart och välbehövt!
dock jobbigt att jag mår piss nu, men har inte samma som han, haha , hur man nu lyckas?
har skit ont i magen och det hugger till ibland och då viker jag mig ärligt talat!
så får se om ja ens går till skolan imorgon! mår även lite illa nämligen!
jag som hade tänkt vara super duktig att åka och träna imorgon efter skolan....



gammal bild men skitsam...
även vart på kopparn idag och firat farfar med hela familjen, faster och farmor då :D! massssssa godmat!
men ska försöka sova nu!
natti!

Kommentarer
Postat av: Michaela

s: saknar dig med :c

2011-10-24 @ 19:23:29
URL: http://bymichaelao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0