dagens outfit!

är sjukligt trött & ska nana om 3 minuter!
måste bara skriva klart, dra ner persienerna, ta av mig kläderna (vilket är ett av de jobbigaste moment som finns på denna jord tror jag!) fixa iordning sängen. min kära pojkvän fick för sig att mitt täcke var i vägen & slängde ner det samt en kudde & min sovtröja (jag aldrig sover i, men attans den som tar den ur sängen!)
min cykel blev även snodd idag, jävla tattare. ursäkta men jag står fört, köp eget ist för att ta andras.
min cykel var borta, cykeln brevid (där den stod i morse) hade ett sönder skuret däck & en bit bort var en korg otroligt misshandlad, dock kan väl den senaste ha hänt på vägen till skolan menmen!
-
även skolfoto idag! med halva skolan (kändes det som!) som tittade på när man satt där med alldeles för taighta leggeans, som bildar magringar i min muffinmage (y' fy på dom. & fy på alla som måste glo så förbannat!
var bara tvungen att ställa mig efter att vi var klara & glo sönder på dom som glott på mig innan.
liksom bara därför att. hämnd där.
-
nu blire sängen banne mig!
natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0