saknar verkligen sommaren!

saknar sommaren något frukstansvärt! det måste redan vara höst här! det regnar åh blåser & är allmänt knepigt väder med åska & sedan super varmt & det har varit nära frost redan!
buhu!
vill inte ha vinter inte än!
iför sig det är mysigt & allt det där, men gud vad bökiga alla kläder är! & min mössa har försvunnit (!) så behöver en ny! hittade även en kopparröd tubhalsduk på gina som jag fell in love with men tänkte "äääh tar den nästa gång" men de har inte blivit av!
åh längtar till min lön kommer! gottgott, gud vad det ska shoppas! :D
imorgon bär det av till solgården klockan halv nio! hemma igen på onsdag runt en två-tre! sedan blir det träna alla små söta barn :D!
nu blir det sängen så jag kommer upp imorgon!
ciiiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0