tack tre för att ni förstörde min dag...

dagen har varit bra dock med ett par törner!
sovmorgon gillar alla :D! speciellt till halv elva :p & endast två lektioner diggas riktigt mkt med!
sedan blev det barnen i gymix förberedande trupp & det kan allt bli nått, har ett par riktigt duktiga! :)
dock så sluta ju 3 nätet att fungera så jag fick inte tag i någon ett tag där & det mina vänner var nog ett av de jobbigaste jag vart med om! det är synd att säga det, för att man är så sjukt fast vid sin mobil är nästan skamligt men jag höll ärligt talat på att dö! sprang runt som en skållad råtta, fram & tillbaka, fram & tillbaka - mellan köket & mitt rum fram & tillbaka!
så en stor diss till tre! gillar även kommentaren på nyheterna; "tre upplyser även om att om man måste ringa 112 så ska man ta ur simkortet och sedan starta mobilen & ringa 112," -.- åååh panik!
nejtroddejagskulledö...
imorgon blir det skola med skoljoggen som jag inte kan vara med på pga min älskade fot som troligtvis fått en inflammation i hälsenan med! så super (y' men får väl ändå ta mig dit!
sedan blir det ju våra älskade onsjöbarn med jessica :)
skulle bytt till tele2 om inte mamma vart tvungen att teckna ett "ring gratis inom familjen"-skitgrej... så får inte byta för det blir dyrt -.- fuuu.
menmen godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0