seg uppdatering - i know...

har ärligt talat inte haft tid att blogga! men här kommer en sammanfattning på vad jag har gjort sen jag kom hem!
enjoy, bilder ifrån thailand osv kommer inte just idag, ska försöka få ihop alla bilder ifrån allt folk först!


kom hem på natten vid 3. blev sova en stund och vid 4 på eftermiddan bar de iväg till skolan för öppethus!


var bara att gå och upp och palla sig iväg till skolan. gick till halv fem och sedan blev de iväg till hemköp för att jobba 17.00-22.15. var helt slut efter det kan jag säga!


skola till halv fem! sedan hem till älskling och en väldigt tidig kväll! tror jag sov vid halv tio haha!


vaknde väldigt tidigt! blev iväg till ua till torp och kika lite hittade ett par shorts, ett usb minne och ett par bikini trosor! blev även att hälsa på hans farfar som ligger inlagd förtillfället. ;\
på kvällen bar det iväg till sebbe tillsammans med älskling och mats! musik och tjat, en riktigt gokväll :D!


blev en seg morgon, med massa mys med älskling. gjorde verkligen ingenting! haha, bara tog de lugnt. möblerade iför sig om i hans rum och jag gjorde lite läxor.


sitter just nu i skolan! ska ha engelska om en stund och vid tre så blir det bussen till nordstans vårdcentral för att se så min kära leverfläck är ofarlig hehe... nästan lite smått nervös.

/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0