köttbulledax!

hej alla glada!
hunnit oerhört mycket idag på denna korta stund jag varit vaken! gick upp elva, då en fruktasvärt irriterade fluga snurrat i mitt öra i minst en timma -.-'!
då blev det att ta hand om disken och plocka iordning lite i köket! den nya duken blev superbra ute i köket :D!
hittade ett recept igår på köttbullar så var bara tvungen att prova! så ute i köket står en skål med pannbiffar/köttbullar nu som väntar på att tim ska komma hem så att de kan ätas ;)
 
istället för att spara mina pengar så åkte vi till ullred! (a) så kameran får vänta ett tag till!
 
 
är rätt oaktiv här! eftersom det inte är så roligt att hela tiden lägga upp mobilbilder eller inga bilder alls!
men följ mig på instagram ist!
enatterlund heter jag där!
 
ha en bra dag / emma!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0