Nobody gonna make a fool out of me. Baby you should know that I lead not follow

sitter här och börjat på planeringen inför hösten! med andra ord drar snart gympan igång igen! vecka 37 går startskottet och jag läääängtar!
det är verkligen sjukt roligt att vara ledare! 
 
imorgon börjar skolan igen och jag måste faktiskt medge att jag är lite nervös! först och främst så har jag ingen aning om vart jag ska! haha, men det löser sig nog! :)
sedan är jag nyfiken på hur klasserna blir! ska bli väldigt intressant! :) hoppas på en rolig termin i alla fall! :)
 
slänger in en bild jag tog någon gång i sommras!
 
 
hoppas ni haft en lika bra sommar som jag haft! 
idag har även jag och min pojkvän varit tillsammas i 1 år och 5 månader :) underbart!!
känns dock inte som vi varit tilsammans så länge haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0