överdrivet!

efter att ha tittat på Filip och Fredrik igår kväll så föreslog min älskade pojkvän att jag skulle börja använda en facekini.
och nu tittar alla på bilden nedaför.
 
 
 
tyckte detta var lite elakt. visst att jag är superblek, och mitt pigment är superduper svenskt -.- jag tilhör den där gruppen som egentligen inte får sola solarium -.- vilket jag ibland gör ändå ;)
 
men allvarligt talat! visst att man ska skydda sig emot solen och så! men ärligt talat - har inte detta gått lite för långt? en ansiktsmask på stranden!
nej, jag tycker att det är överdrivet (om man inte har haft hudcancer och defenetivt inte får vara i solen, men tror inte alla kineser har haft/har detta -.-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0