it's time!


Nytt år!
Till & med dag två på det nya året! gårdagen spenderades i älsklings säng tsm med pizza, cola & chips! hehehehe!

Från och med idag, ska jag endast äta godis en gång i veckan! Börja träna två ggr i veckan & börja äta riktigt. Det senaste har jag slarvat något frukstansvärt, vilket har resulterat i förkylning efter förkylning!
Därför har jag inte kommit igång & kunnat träna!
Men nu ska gymkortet komma till användning & sedan har jag faktiskt anmält mig till NIF's ungdomsgrupp. Kanske var en super dålig ide, men eftersom vänersborgs gymnastikförening inte har någon grupp jag kan vara med i så... aja, har bara gjort en anmälan än så länge! men det skulle vara underbart att få börja med gymnastiken igen!

Sammanfattat:
- Sluta äta så mycket godis, max en gång i veckan. & då popcorn, eller sombreros.
- Börja äta riktigt mat, så jag slipper sötsuget.
- Börja gymma minst 1 gång i veckan.
- Ta varje chans att bara komma ut och gå.

Jag kommer uppdatera & verkligen försöka skriva av mig här nu! så det är bara att följa med!



bjuder på mitt onda öga där. Detta är sombreros. Äter dessa eftersom att de bara är 125g i en påse hehehehehehe.. ;) & jag är en sån som när jag väl börjat så kan ja inte sluta! (a)

nej, nu ska jag göra mig iordning, sen blir det dra mig till älskling! :)
ciiao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0