upp & hoppa! magrutor till thailand!

hej!
har precis tittat på paranormal activity tre uschuschusch säger jag bara! tur att ja ska sova hos tim i natt hehe..!
nej men sevärd var den verkligen! nu ska jag packa inför morgondagen, för då blir det sova hos älskling då, ska ut med lina på morgonen, åka och träna och sedan blireee jobbjobbjobb, (eller praktikpraktikpraktik!)
ja uschfybubblan, jobbar helgen med, kväll imorgon, dag på lördag, sen kväll på söndag & sedan morgon på måndag igen! ledig på tisdag!
kommer vara helt sluuut haha!
nejdå, det kommer gå bra!

idag har jag&tim varit på biltema en sväng för han skulle byta nått till bilen, :) lina var med såklart, så vi gick ut med henne på johannesberg (?) tror de hette så!
jättefint var det! men hehe, hade lite fel skor på mig så frööööös som jag vet inte vad!
nej nu får ja börja packa!



linisen på bild! tagen idag! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0