fett random grej!

kom hem ifrån jobbet vid en fem överhalv ett! och så satt pappa,mamma och lena och vänta på mig! för jag hade visst sagt att jag ville följa med till överby/coop och titta på unosvennigsson och andra randoms mellan frysdisken och brödet - mitt emot frukten... 
jaaa, följde snällt med i brist på annat! 
 
 
köpte ju även en stegräknare förra veckan och igår satte jag i batterier i den! så nu är jag stegräknar beroende! kollar den där jävla räknaren hela tiden haha!
min bror köpte ju nya skor för ett tag sedan men de var för små när han skulle börja använda dom (!!) så dom fick jag snällt ta! riktiga skor med speciellt stöd och skit, kostade mellan 800-1000 kr, dessa blir mina nya promenad skor! guldiga var dom också haha!
 
 
 
underbart fint... haha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0