och idag får i-or stå för bilden!

sitter hemma hos älskling med hans dator! var ute igår och kom hem runt halv fyra! men sovit i stort sett hela dagen så börjar änna piggna till ;) aja, min kära pojkvän är ute å ränner i lidköpning ikväll men de skulle inte blå så sent vad jag fattade som (såååå låter de alltid, vaknar väl upp imorgon vid sex eller nått när han komm hem ramlandes...) nejdå nu ska vi inte överdriva haha ;)

men fick ett ryck igår å åkte t gymmet för å träna! gick superbra! ångrar mig dock idag, har verkligen ont i hela kroppen! senast jag tränade så var innan thailand så typ i mars någon gång :o
ett tag sen nu!

nej, eftersom att jag var så duktig igår å tränade så tycker jag att jag förtjänar lite gott nu såhär på kvällen! så strax bär de väg till rasta (det enda stället som är öppet efter 13.00 här i kära brålanda....)



ior får stå för bilden idag! underbart söt är han! vill verkligen tattuera mig nuuu ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0