- Dag 1 - Min favorit serie



Självklart är det serien house! Så fruktansvärt underbar! Självklart så är Hugh Laurie även min favoritskådespelare!
Men min favorit karaktär i serien är självklart Dr. James Wilson (Robert Sean Leonard)!
Gash bara underbar!
Dock så är jag väldigt dålig på att följa serien. men de avsnitt som jag kommer över ser jag.
(Ni ska bara veta vilka brottningsmatcher det blir mellan mig och min kära pojkvän när jag märker att house är på)...

På andra plats kommer:




Efter långt övervägande kom jag tillslut fram till att Vänner fick komma på en andra plats.. tyvärr!
för två sommrar sedan tittade jag på alla avsnitt ifrån början tillslut, 5 ggr.. kan säga att de tog lite tid... kan fortfarande vissa repliker utantill! HAHA och mitt favorit avsnitt är när Ross kommer på Monica och Chandler HAHA (båda avsnitten där egentligen)!
Och Matthew Perry (Chandler) kommer på andra plats i min "dessa skådespelare tycker jag om"-lista!


Kommentarer
Postat av: alva

sv: tack!

2012-05-12 @ 15:35:08
URL: http://aalvaglad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0