- Dag 3 - Det här språket skulle jag vilja kunna prata flytande



när jag gick i femman så började jag och michaela, http://www.bloglovin.com/m/1462060/460104489/fb (där har ni henne!) lyssna på bandet tokio hotel! i och med detta så skulle vi välja ett språk att läsa 6-9:an! och jag var helt hundra på att jag skulle välja tyska!
men det tyckte dock inte min pappa HAHA, fick kommentaren "du ska väl inte jobba på saab?"
och haha, inte för att de spelar någon roll nu när saab har gått i konkurs här men, jag fick snällt tänka om. träffade då en underbar lärare, therese, som idag är min klassföreståndare och jag valde teckenspråket!
skulle gjort samma val idag!
men jag skulle verkligen vilja lära mig tyska! inte för att jag skulle ha någon större använding av de! men för att de är ett väldigt tufft språk och att jag älskar språk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0