nu blev jag så där irriterad igen. så nu har jag nio vita naglar och 1 orange nagel.





aja, långt ifrån de bästa bilderna men är bara glad att kameran ville fungera! blev iaf överby med lisafisa idag :D blev kjol och ett linne som ser på bilderna :)
även en ny hårinpackning för de behövs :D och såklart lite gottigottgott :p idag blev det en påse med massa mini kittkatts! underbart!
om en halvtima ska jag ta bussen till stan och sen till älskling! toppentoppen :) får se till så han får i sig lite mat och så han sköter sig allmänt haha ;)
nejdå :)

nu ska jag sätta mig med min påsekittkatt, min halvdruckna mer och min älskade bok. (the house of night heter serien, lääääsden! kan inte sluta!)

ha det bra ciiao!/ emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0