engelska&specialpedagogik - sen barngympa!

sitter i skolan och ska skriva klart en summery på engelskan om en film!
träningsvärk för gårdagen! ovant att passa kan man ju säga, men våra tjejer är grymt duktiga kommer bli en skitkul termin!
& ikväll blir det först mina småtjejer och sen mina stora :D! underbart :) natten spenderas hemma på onsjö inatt, för första gången på två veckor eller nått haha!
ska även se om jag kan smita in på friskispasset efter barngympan så jag får röra på mig lite själv! Dock så körde philip stenhårt med oss på idrotten - cirkelfys! mumma träningsvärk i armar imorn kan jag lova!
 
nu ska jag fortsätta jobba, bloggar troligtvis mer ikväll!
ciiao!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0