hulken din lilla filur!

 
förkyldtjej ligger i sängen och måste verkligen sova!d
dagen har iaf spenaderats med sebbe :) har mest bara chillat, tittat på vänner (favorit avsnitten med monica&chandler hehehehe) underbart :)
sova hemma inatt - ingevidare!
verkligen jättehemskt att sova själv efter att inte ha gjort det på så länge :(
menmen, får hoppas att jag överlever natten ;)
 
när jag kom hem tittade mamma&pappa på the avengers - världens bästa film! har nästan allt hehe :D
älskar bara hulken, han är grym! och bilden ni ser ovan är en av de bästa scenerna i hela filmen - första gången jag såg den (på bio med gubbenmin!) skrattade jag så jag höll på att kissapåmig!
uuunderbart!
 
sovgott alla goingar! nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0